Advertopris til Undervisningsbygg

Mediebyrået Mediaplus har stiftet Advertoprisen – en kåring av årets stillingsannonse. Kvartalsvinnerne går videre til den store finalen, og kvartalsvinner for 2. kvartal ble Undervisningsbyggs rekrutteringsannonse i forbindelse med byggingen av nye Oslo-skoler. Plakaten har vært å se i byens leskur i to omganger i år.

 

Juryen berømmer annonsen for å være basert på en klar idé og være utført på en profesjonell måte. Bilde og tekst henger godt sammen og gir et sympatisk og iøyenfallende inntrykk. Koblingen mellom de aktuelle yrkesgruppene og en skoleelev fungerer spesielt godt. Teksten er kort og klar og motiverer godt for oppgaven. Dette er en samleannonse for mange stillinger, og Undervisningsbygg har løst dette på en god måte ved å fokusere på den store utfordringen i stedet for å ramse opp stillingstitler, heter det fra Juryen.

Annonsen er utformet av Sara Nygaard og Audun Wik, med Finn Ståle Felberg som fotograf.

Les mer om prisen her.

 

Share:

Andre prosjekter i samme kategoriDisse prosjektene er kanskje også interessante?

Fagskolene på Østlandet - ny repsonsiv web og studiekatalog

Trykte publikasjoner, Digitale publikasjoner, Journalistikk, Foto og video, Visuell profil, Rådgiving, Markedsføring

Ninety Colour Collection 2015

Trykte publikasjoner, Digitale publikasjoner, Foto og video, Visuell profil, Markedsføring

Nytt nummer av bladet Psykisk Helse

Trykte publikasjoner, Visuell profil

Hvordan har du det?

Trykte publikasjoner, Digitale publikasjoner

Nyhetsbrev fra Røde Kors

Trykte publikasjoner

Årsmelding for sjømenn

Trykte publikasjoner

Tollvesenet forlenger avtalen om magasinproduksjon

Trykte publikasjoner, Journalistikk, Foto og video

Bærum kommune forlenget rammeavtale

Trykte publikasjoner, Digitale publikasjoner, Foto og video, Visuell profil, Rådgiving, Markedsføring

Statens landbruksforvaltning fornyer avtale

Trykte publikasjoner, Visuell profil, Rådgiving, Markedsføring

Lupelamper i åtte forskjellige språkdrakter

Trykte publikasjoner, Visuell profil

Møt våren på Nationalteateret

Trykte publikasjoner, Journalistikk, Foto og video, Markedsføring

Brosjyre for Plan- og bygningsetaten

Trykte publikasjoner, Journalistikk, Foto og video, Markedsføring

Oslobudsjett i boks

Trykte publikasjoner

Bærum Kulturhus 10 år

Trykte publikasjoner, Digitale publikasjoner

Nordens Välfärdcenter

Trykte publikasjoner

Årsrapport for Boligbygg 2012

Trykte publikasjoner

Utdanningspolitisk magasin

Trykte publikasjoner, Journalistikk, Foto og video, Rådgiving

Alle bluesfestivalers mor

Trykte publikasjoner, Visuell profil, Markedsføring

Ny Mammutlogo, katalog og dynamisk web

Trykte publikasjoner, Digitale publikasjoner, Visuell profil, Rådgiving, Markedsføring

Nationaltheatret magasin

Trykte publikasjoner, Journalistikk, Foto og video, Rådgiving

Rekrutteringsbrosjyre for UiO

Trykte publikasjoner, Foto og video

Ut av tåka

Trykte publikasjoner, Markedsføring

Historien om L-1 lampen

Trykte publikasjoner

Indikator – et forskningsmagasin fra Kunnskap Oslo

Trykte publikasjoner, Journalistikk

Folkemusikk

Trykte publikasjoner

Innenfor Utenfor

Trykte publikasjoner

Røde Kors magasinet

Trykte publikasjoner

BoBra

Trykte publikasjoner, Journalistikk, Foto og video

Bok og iPad om kunsten i Ole-Johan Dahls hus

Trykte publikasjoner, Digitale publikasjoner

Norli Libris

Trykte publikasjoner

Pixel magasin

Trykte publikasjoner, Journalistikk, Foto og video, Visuell profil, Markedsføring

Syn & Segn ble årets tidsskrift

Trykte publikasjoner, Visuell profil